poniedziałek, 16 stycznia 2017

NAWIĄZANIE DO MITY 5





Jestem osobą niepełnosprawną od urodzenia. Tak jak wszyscy moi rówieśnicy rozpoczęłam naukę w wieku 6 lat. Od samego początku uczęszczam do normalnej szkoły publicznej. Fakt, w szkole podstawowej i gimnazjum uczyłam się w klasie integracyjnej, ale według mnie jest to normalna klasa, taka sama jak pozostałe klasy w szkole.
W klasie tylko ja byłam osobą niepełnosprawną, a po za tym uczyli się w niej osoby sprawne( którymi otaczam się od urodzenia).
Nie wyobrażam sobie siebie abym miała zamknąć się w domu i nie brać udziału w życiu publicznym tak samo jak moi rówieśnicy. Gdy tylko pozwoli mi na  to czas lubię spotykać się z moimi przyjaciółmi i pójść z nimi np. na miasto ( spotykamy się przeciętnie raz/ dwa razy na miesiąc). Gdy w szkole są organizowane jakieś dyskoteki pierwsza chcę wziąć w nich udział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz