niedziela, 16 października 2016

Krótko o nas

Krótko o nas. Nasze imiona to Karolina, Oliwia, Michalina i dwóch Szymonów. Jesteśmy uczniami 1 klasy liceum ogólnokształcącego. Ja ( Oliwia),Karolina, Michalina oraz dwójka Szymonów jesteśmy uczniami jednej klasy.☺
Temat naszego projektu nie jest przypadkowy, gdyż poruszam się na wózku inwalidzkim, więc problemy związane z tematem nie są zarówno mi jaki i mojemu gronu przyjaciół obcy.
W moim życiu natrafiłam na różne wzloty i upadki . Nie zawsze było kolorowo. Natrafiłam również na mniej lub bardziej przyjaznych mi ludzi,ale zawsze staram cieszyć się życiem i pokazywać światu, że osoby z niepełnosprawnością mogą żyć w społeczeństwie bez żadnych granic, tylko czasami wystarczy im pomóc i postrzegać ich jak równych sobie ludzi.
Nasze motto to: " Niepełnosprawność nie wybiera, może dopaść każdego."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz